RETOURNEREN
Mag ik mijn artikelen retourneren?
Ja, dat mag! De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je toch niet helemaal tevreden bent met het product, mag je het naar Arditi’s Styling terugsturen binnen de zichttermijn van 14 dagen.
Wat zijn de retourvoorwaarden van Arditi’s Styling?
- Arditi’s Styling heeft een ‘14 dagen niet-goed geld-terug garantie‘. Mocht je dus niet helemaal tevreden zijn met het Product, kun je deze retourneren naar Arditi’s Styling.
- De 14 dagen gaan in op de dag dat je het artikel ontvangt.
- Het Product dient in de originele verpakking te worden teruggestuurd.
- Het Product mag geen schade hebben opgelopen of vies zijn geworden. Het dient exact zo teruggestuurd te worden als ontvangen.
- Verzendkosten van terugsturen zijn voor eigen rekening.
- U krijgt uw aankoop bedrag terug exclusief verzendkosten
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Arditi’s Styling streeft ernaar eventuele retouren zo gemakkelijk mogelijk voor je te maken. Mocht je een artikel willen retourneren willen we wel graag een seintje van tevoren zodat we voor een snelle afwikkeling mbt terugbetalen kunnen zorgen. Mocht je het product willen ruilen, kun je dat ook aangeven.
- Stuur een e-mail naar info@arditishomestyling.nl met hierin vermeld je ordernummer, de reden van retour en of je het artikel wilt ruilen of liever gecrediteerd wilt hebben.
- Verpak het product in de originele verzendzak.
- Breng het pakket naar een DHL Verzendpunt.
- Tip: Bewaar het verzendbewijs met de Track&Trace code, zodat je weet of het artikel reeds ontvangen is.
Wat is het Retour adres?
Arditi’s Styling
Kloosterstraat 88
6093CZ Heythuysen
Moet ik de verzendkosten van het retourneren zelf betalen?
Mocht je gebruik willen maken van de ‘ 14 dagen niet-goed geld-terug’ -garantie van Arditi’s Styling dan zal de klant zelf zorgdragen voor de retourkosten. Mocht je het product liever zelf willen komen afgeven is dit natuurlijk ook geen probleem! Mocht het product zijn beschadigd, dan neemt Arditi’s Styling de retourkosten voor haar rekening.
Hoe snel word ik terugbetaald bij retourneren?
Arditi’s Styling streeft ernaar de eventuele retouren die we ontvangen zo snel mogelijk af te handelen. Over het algemeen kun je ervan uitgaan dat wij, zodra de retour is ontvangen, binnen 2 werkdagen het geld terugstorten op je rekening. Afhankelijk van de bank kan hier wellicht nog een extra dag bij komen voordat het geld op je rekening zichtbaar is!
Kan ik mijn product ruilen?
Natuurlijk! Mocht je niet helemaal tevreden zijn of een ander product hebben gezien kun je ruilen.
Laat even weten (via e-mail) dat je graag wilt ruilen. Geef hierbij aan welke je graag in de plaats zou willen ontvangen. Vervolgens retourneer je je product en zorgen wij dat de vervanger naar je wordt verzonden. De kosten voor het retourneren vergoeden wij in geval van ruilen. Eventuele prijsverschillen worden achteraf verrekend.
LEVERING
Zijn de verzendkosten bij de prijs inbegrepen?
Nee hiervoor kunt u kiezen uit 2 opties bij het afrekenen van de producten :
- DHL Verzekerd: €8,70
- DHL Niet Verzekerd: €5,75
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling is verzonden?
Zodra Arditi’s Styling je bestelling heeft verzonden via MyParcel ontvang je via de e-mail een bevestiging met een Track&Trace dat de bestelling is afgerond en verzonden
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Arditi’s Styling doet er alles aan om alle bestellingen zo snel mogelijk uit te leveren. Meestal worden de bestellingen dezelfde dag (of de dag erna) al naar een MyParcel sorteerpunt gebracht waardoor je de bestelling dus al na 1 of 2 werkdagen kunt verwachten. We verzenden je bestelling in ieder geval binnen 24uur!
Met welke verzendprovider werkt Arditi’s Styling?
Arditi’s Styling werkt samen met MyParcel. Van ons zul je de Track&Trace mails ontvangen zodat je live op de hoogte wordt gehouden van het verzendproces en levering.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Je kunt in de Track&Trace mails kijken (of neem het Track&Trace nummer en kijk op MyParcel). Wellicht is er een vertraging opgetreden in het distributieproces waardoor je bestelling een dag later alsnog geleverd wordt. Kom je er niet uit? Neem dan even contact op.