Levering & retour beleid

RETOURNEREN

Kan ik mijn artikelen retourneren?

Ja, dat mag! Hieronder vind je de retourvoorwaarden. Kort samengevat, je hebt het recht om rustig na te denken over je aankoop. Als je niet helemaal tevreden bent met het product, kun je het binnen de zichttermijn van 14 dagen terugsturen naar Arditi’s Styling.

Wat zijn de retourvoorwaarden van Arditi’s Styling?

Arditi’s Styling hanteert een ’14 dagen niet-goed geld-terug garantie’. Als je dus niet tevreden bent met het product, kun je het retourneren naar Arditi’s Styling. De termijn van 14 dagen gaat in op de dag dat je het artikel ontvangt. Het product moet worden teruggestuurd in de originele verpakking. Het product mag geen schade hebben opgelopen of vuil zijn geworden. Het moet precies worden teruggestuurd zoals je het hebt ontvangen. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor jouw eigen rekening. Je ontvangt het aankoopbedrag terug, exclusief verzendkosten.

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Arditi’s Styling streeft ernaar om retouren zo eenvoudig mogelijk te maken. Als je een artikel wilt retourneren, is het handig als je ons daarvan op de hoogte brengt, zodat we een snelle afhandeling van de terugbetaling kunnen verzorgen. Als je het product wilt ruilen, kun je dat ook aangeven.

Stuur een e-mail naar info@arditishomestyling.nl met daarin je ordernummer, de reden van retournering en of je het artikel wilt ruilen of een terugbetaling wilt ontvangen. Verpak het product in de originele verzendzak. Breng het pakket naar een DHL Verzendpunt. Tip: Bewaar het verzendbewijs met de Track & Trace-code, zodat je kunt controleren of het artikel al is ontvangen.

Wat is het retouradres?

Arditi’s Styling

Kloosterstraat 88

6093CZ Heythuysen

Moet ik de verzendkosten voor het retourneren zelf betalen?

Als je gebruik wilt maken van de ’14 dagen niet-goed geld-terug’-garantie van Arditi’s Styling, zijn de retourkosten voor jouw eigen rekening. Als je het product liever zelf wilt afgeven, is dat ook mogelijk. Als het product beschadigd is, neemt Arditi’s Styling de retourkosten voor haar rekening.

Hoe snel krijg ik mijn geld terug bij retournering?

Arditi’s Styling streeft ernaar om retouren zo snel mogelijk af te handelen. Over het algemeen kun je ervan uitgaan dat zodra het retourpakket is ontvangen, het geld binnen 2 werkdagen wordt teruggestort op je rekening. Afhankelijk van de bank kan het nog een extra dag duren voordat het geld zichtbaar is op je rekening.

Kan ik mijn product ruilen?

Natuurlijk! Als je niet tevreden bent of een ander product hebt gezien dat je liever wilt hebben, kun je het ruilen.

LEVERING

Zijn de verzendkosten bij de prijs inbegrepen?

Nee, de verzendkosten worden verrekend tijdens het afrekenen.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling is verzonden?

Zodra Arditi’s Styling je bestelling via DHL heeft verzonden, ontvang je een bevestiging per e-mail met een Track & Trace-code om de voortgang van de verzending te volgen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Arditi’s Styling streeft ernaar om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Meestal worden de bestellingen op dezelfde dag of de volgende dag naar een DHL-sorteerpunt gebracht, waardoor je de bestelling binnen 1 of 2 werkdagen kunt verwachten. In ieder geval wordt je bestelling binnen 24 uur verzonden!

Met welke verzenddienst werkt Arditi’s Styling?

Arditi’s Styling werkt samen met DHL. Je ontvangt van ons Track & Trace-e-mails, zodat je live op de hoogte wordt gehouden van het verzendproces en de levering.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?

Controleer eerst de link die we je hebben gestuurd via e-mail met de Track & Trace-code om de status van je bestelling te bekijken. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.

To top
WhatsApp openen
Hallo 👋
Kunnen we je helpen?